توافق یواشکی

امام و ٥٩٨

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ


امام و ۵۹۸ کاری از گروه روشنگری توافق یواشکی 

بخش‌هایی از مانیفست قطعنامه 598 سازمان ملل بعد از 8 سال دفاع مقدس

برای مطالعه 

و مشاهده ادامه پوستر ها به ادامه مطلب بروید

 


بخش‌هایی از مانیفست قطعنامه 598 سازمان ملل بعد از 8 سال دفاع مقدس

تمامی متن سخنان امام خمینی ره است از قول سردار دفاع مقدس، حاج سعید قاسمی (تاریخ15/5/94)

«امریکا و استکبار در تمامی زمینه ‏ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند. در حوزه‌‏ها و دانشگاه­ها، مقدس ‏نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده­‏ام، اینان با تزویر­شان از درون محتوای اسلام را نابود می­کنند.»

«آمریکا غلط می‌کند، بیاید ما چتربازهای آنان را در هوا می‌زنیم.» 

 «حق وتوی ابرقدرت‌ها از قانون جنگل هم بدتر است.» 

«اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب و اسلام را نابود می­کنند. اینها با قیافه­‏ای حق به جانب و طرفدار دین و ولایت همه را بی‏‌دین معرفی می‏کنند.» 

(امام قطعنامه را امضاء کرده است، ولی دو باره استراتژیک می‌گوید:) «ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزار درآوردیم. ای فرزندان سپاهی و ارتشی و بسیجی و ای نیروهای مردمی هرگز از دست دادن موضعی را با تأثر و گرفتن مکانی را با غرور و شادی بیان نکنید که اینها در برابر هدف شما به قدری ناچیز است که تمامی دنیا در مقابل تمامی آخرت.»

«مردم عزیز و شریف ایران! من فرد فرد شما چون فرزندان خویش می‌دانم» 

«شما می‌دانید که من به شما عشق می‌ورزم و شما را می‌شناسم، شما هم مرا می‌شناسید. در شرایط کنونی آنچه که موجب امر شد تکلیف الهی است. شما می‌دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم. اما تصمیم امروز فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او از هر آنچه گفتم گذشتم و اگر آبرویی داشتم با خدا معامله کردم.»

«عزیزان من شما می‌دانید که تلاش کردم راحتی خود را به رضایت حق و راحتی شما مقدم ندارم. خداوندا! تو می‌دانی که ما سر سازش با کفر را نداریم. خداوندا تو می‌دانی که آمریکا و استکبار جهان­خوار، گل‌های باغ رسالت تو را پر پر نموده‌اند. خداوندا! در جهان ظلم و ستم و بیداد همه تکیه‌گاه ما تویی و ما تنهای تنها هستیم و غیر از تو کسی را نمی‌شناسیم و غیر از تو نخواسته‌ایم کسی را بشناسیم. ما را یاری کن که تو بهترین یاری کنندگانی.»

«خداوندا تلخی این روزها را به شیرینی فرج حضرت بقیه‌الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و رسیدن به خودت جبران فرما»

و بند اخر:

«کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهان­خواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.»

«البته ما مطمئنیم که در همین شرایط نیز آنها که با روحانیت اصیل کینه دیرینه دارند و عقده‌ها و حسادت­های خود را نمی‌توانند پنهان سازند آنان را به باد ناسزا گیرند. ولی در هر حال آن چیزی که در سرنوشت روحانیت واقعی نیست، سازش و تسلیم شدن در برابر کفر و شرک است. که اگر بندبند استخوانهای‌مان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای‌ دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.»



توافق یواشکی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
توافق یواشکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی